Obchodní podmínky

  1. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi poskytovatelem a zájemcem o fyzické i online služby (cvičení, meditace, přednášky, workshopy a další) nabízené prostřednictvím stránek dobrebyti.cz, které provozuje Firma pro radost, s.r.o., IČ 07315996.
  2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží či službu od poskytovatele, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
  3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy, která vzniká zaplacením zálohy nebo celé ceny služby.
  4. Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Rezervace a platební podmínky:

  1. Zákazník se může přihlašovat ke konkrétní službě prostřednictvím webové stránky. Internetový obchod může poskytovat kurzy třetích stran, přičemž zákazník je v popisu služby před vytvořením přihlášky informován o tom, kdo požadovaný kurz vede. V těchto případech se použijí obchodní podmínky poskytovatele.
  2. Před odesláním přihlášky má zákazník možnost zkontrolovat a měnit údaje, které do přihlášky uvedl.
  3. Údaje uvedené v přihlášce jsou poskytovatelem považovány za správné.
  4. Odesláním přihlášky se zákazník zavazuje zaplatit za kurz dohodnutou cenu.
  5. Přihláška, která není zákazníkem zaplacena do 10 dní od uskutečnění objednávky bude stornována, přičemž platí, že poskytovatel automaticky odstupuje od smlouvy.
  6. Po přijetí platby na účet poskytovatele poskytovatel potvrdí zákazníkovi přijetí platby a platnost přihlášky (vznik smlouvy).
  7. Poskytovatel se zavazuje poskytovat službu daného typu ve stanovený den, čas, období a místo, vyjma státních svátků nebo předem oznámených termínů.
  8. Poskytovatel má právo zrušit přihlášku v případě, kdy není možné zabezpečit objednaný kurz, nebo nebude naplněn minimální počet účastníků. V takovémto případě zákazníkovi bezodkladně vrátí uhrazenou částku v plné výši, nebo mu nabídne náhradní službu, termín, nebo jiné řešení, bude-li s tím zákazník souhlasit. Poskytovatel má právo zrušit přihlášku také v případě, kdy se mu nepodaří kontaktovat zákazníka (chybně uvedené nebo neuvedené kontaktní údaje, nedostupnost). 
  9. Kapacita míst je omezena a v případě jejího překročení bude účastníkovi vrácen účastnický poplatek v celé výši, nebo lze částku, po vzájemné domluvě, převést na jiný kurz.

Ceny a působ platby:

  1. Ceny služeb jsou uvedené na webových stránkách.
  2. Platba je prováděna online prostřednictvím služby Pays.cz. V případě platby u partnera se toto řídí jeho obchodními podmínkami. Pokud je možno zaplatit u partnera je to u služby vždy uvedeno.
  3. Fakturu Vám zašleme na požádání emailem.

Storno podmínky:

  1. Přihláška do programu je závazná.
  2. Při zrušení účasti od doby přihlášení do 15. dne před termínem celodenního nebo vícedenního kurzu (služby) se účtuje storno poplatek 20% ze zaplacené částky, nebo ponechání 100% částky jako kreditu na jiné služby.
  3. Při zrušení účasti od 14. do 6. dne před termínem celodenního nebo vícedenního kurzu (služby) se účtuje storno poplatek 70% ze zaplacené částky.
  4. Při zrušení účasti od 5. dne před termínem celodenního nebo vícedenního kurzu se účtuje storno poplatek ve výši 100% zaplacené částky.
  5. V případě jednotlivých lekcí (do trvání 120 min) při zrušení méně než 24h předem v pracovní dny nebo v pátek po 18 hodině před pondělní lekcí se účtuje storno poplatek ve výši 100% zaplacené částky.
  6. Je možné se domluvit na převedení služby na jinou osobu.

Storno kurzu ze strany organizátora:

  1. Nenaplní-li se minimální požadovaná kapacita programu, vyhrazujeme si právo program zrušit.
  2. V tomto případě bude přihlášeným účastníkům buď vráceno 100% účastnického poplatku a nebo nabídnut převod částky na jinou službu.

Provozní řád prostor poskytnutí služby

  1.  V případě fyzických lekcí je účastník povinen dodržovat provozní řád provozovatele budovy / místa, kde se kurz uskuteční. Porušení tohoto řádu může mít za následek odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele bez náhrady.
  2. Odpovědnost za škody: Účastník uhradí veškeré škody, které způsobí na movitém či nemovitém majetku v prostorách konání kurzu.
  3. V případě on- line prostředí vám budou vygenerovány přístupové údaje. Tyto údaje jsou určeny pouze vám a nejste oprávněni je dále sdílet.
  4. Zpřístupněný obsah je určen pouze vám a nejste oprávněni jej dále bez předchozího písemného souhlasu dále jakkoliv upravovat nebo sdílet.
  5.  Porušení bodu 3 a 4 může mít za následek odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele bez náhrady a současně vymáhání vzniklé škody.

Autorská práva

Na veškerý obsah se vztahují autorská práva ve smyslu autorského zákona. V označených případech může jít o některou formu „svobodných“ licencí jako například  Creative Common. V těchto případech je to vždy jasně uvedeno.

Zdravotní stav a odpovědnost

Zdravotní stav: Služby nejsou ekvivalentem k lékařské, psychoterapeutické či akreditované rehabilitační péči. V případě, že účastník v současné době podstupuje jakýkoliv druh léčby, nebo cítí jakékoliv obtíže je jeho povinností informovat o tom před zahájením kurzu/workshopu (služby) lektora. Účastník stvrzuje, že neužívá psychofarmaka a nemá závažné infekční onemocnění.

Zákaz drog a omamných látek: Účastník stvrzuje, že není pod vlivem drog či jiných návykových látek a souhlasí s tím, že je nebude užívat v průběhu workshopu.

Odpovědnost: Účast v programu je dobrovolná. Účastník nese za sebe a za vše, co dělá, plnou odpovědnost. Pokyny lektora jsou pouze návrhy, kterými se účastník řídí podle vlastního uvážení. Účastník bere na vědomí, že může být v průběhu programu vystaven fyzickému, psychickému, či emocionálnímu zatížení.

 

Není-li stanoveno jinak, vztahují se tyto podmínky na všechny služby, platnost od 1.2. 2024.